Laatste nieuws!

Nieuw bestuur 2024

Sinds januari 2024 zijn we gestart met een geheel nieuw bestuur. Het bestuur bestaat nu uit 6 bestuursleden. We zijn de taken aan het overdragen en verdelen.

We laten snel van ons horen uit wie het nieuwe bestuur nu bestaat en welke nieuwe activiteiten we gaan organiseren!

Contributieverhoging

Het bestuur heeft In de jaarvergadering van 10 oktober jl. het voorstel gedaan om  de contributie te verhogen. De aanwezige leden zijn hiermee akkoord gegaan. De contributie is gesteld op € 2,50 per maand.

De huidige aanmeldingsformulieren voor activiteiten en reizen vervallen en zullen worden vervangen door een QR-code en een link. Voor meer informatie zie het tabblad aanmelden activiteit/reis.

Zaans showorkest 21 januari 2023:

bestelde kaarten kunnen in de hal van het Zaantheater worden opgehaald tussen 19.30 en 19.45 uur bij Norma Plekker, bestuur PV.

OPROEP:      WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR JOU!

Wij zijn nog steeds dringend op zoek naar bestuursleden.

Bij geen nieuwe aanmeldingen weten wij niet zeker of de personeelsvereniging voortgezet kan worden.

Lijkt het jou leuk om een keer mee te kijken? Of heb je vragen over deze oproep?

Stuur een e-mail naar pv@zaansmc.nl

Maak jouw eigen website met JouwWeb