Homepage PV ZMC » Activiteiten

Hier de informatie van alle activiteiten en reisjes van de PV!

Op deze pagina vind je een overzicht van alle activiteiten en reizen die de PV heeft georganiseerd. Op de site staat de uitgebreide informatie die niet op de poster past. Lees alles goed door! Lees daarnaast ook eerst de voorwaarden voor deelname goed door!

Annuleren van een reis of activiteit is niet vrijblijvend. Het bedrag dat je als lid betaalt is altijd maar een percentage van de werkelijke prijs, soms zelfs maar de helft. Als je zonder reden annuleert of niet op komt dagen is de PV genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen. Hiervoor ontvang je dan een rekening.

Bij een geldige reden voor annulering maken wij hier uiteraard geen probleem van. Geef dit dan wel tijdig of in elk geval zo snel mogelijk door op PV@zaansmc.nl

Voor het annuleren van een reis dien je zelf een annuleringsverzekering en reisverzekering af te sluiten.

Het reglement van de PV

Word
Reglement PV ZMC
Word [11.6 KB]
Download (65 downloads)

Jaarvergadering 2018 op 19 maart 2019!

jaarvergPV.png

Op dinsdag 19 maart 2019 is de jaarvergadering van de PV gepland.

Locatie: Café Fabriek in de  Jan Sijbrandssteeg 12 te Zaandam

Inloop: vanaf 16.30 uur

Start vergadering: 17.15 uur.

De jaarvergadering is alleen toegankelijk voor leden van de PV.

Aansluitend hebben we een gezellig Spaans buffet waarbij we kunnen napraten met elkaar.

jaarvergadering-3.png

Aanmelden kan vanaf 5 februari tot en met  uiterlijk 12 maart. Er zijn geen kosten verbonden aan de jaarvergadering, maar zonder aanmelding is de vergadering niet toegankelijk ivm reservering van de zaal en bestellen van de catering.

S.v.p. aanmelden via de mail van de PV onder vermelding van naam en jaarvergadering. Aanmelding van alleen buffet is niet mogelijk. Zonder aanmelding kunt u helaas niet mee doen. En bij afwezigheid zonder geldige reden worden de kosten bij u in rekening gebracht. (te weten €20,-)

Actuele activiteiten en reisjes.

Rondleiding Tuschinsky theater 23 februari 2019

Op zaterdag 23 februari  hebben we als groep de mogelijkheid om een rondleiding te krijgen in het prachtige  Tuschinski theater in Amsterdam.

pathetuschinski1600biospage2017-1.jpg

Kosten:

Lid: €7.50

Intro: €12.50

Inbegrepen:

• Rondleiding met gids.
  • Kopje koffie of thee in de VIP lounge met gebak.

Aanvang: 10:30 uur op locatie.

tip: kom minimaal 15 minuten voor aanvang.

Inschrijven vanaf: 17-12-2018 tot en met 16-2-2019

tys.jpg
Adres Tuschinsky theater.
Regulierbreestraat 26 – 34
Amsterdam.

Personeelsvereniging ZMC o.v.v. naam, tel.nr., onder vermelding van:
Rondleiding Tuschinski en naam.

NB. Bij afwezigheid of afzegging wegens ongeldige reden dient u de volledige
kosten te betalen te weten. €12.50,- PP

Weekendje Brugge 6 en 7 april 2019

Van zaterdag 6 op zondag 7 april gaan we met de PV naar Brugge. Gezellig een weekendje met de bus naar het Venetië van België.

Brugge met zijn schilderachtige stadsbeeld oefent al eeuwen een grote aantrekkingskracht op mensen uit. Heerlijk slenteren door de nauwe middeleeuwse straatjes, gezellig een pintje drinken op de Grote Markt, een rondvaart over de Reien of een bezoek aan één van de vele vestingwerken. Brugge heeft voor ieder wat wils. Kortom een heerlijke stad om een paar dagen te bezoeken.

brugge.png

Inbegrepen:

• Reis per luxe touringcar
  • 1 hotelovernachting in een 2 persoons kamer.

brugpv.jpg

Verzamelen: 6.45 uur bij station Kogerveld

Vertrek: 7.00 uur. Aankomst in Brugge is afhankelijk van de drukte op de weg tussen 10 en 11 uur.

Vertrek uit Brugge zondagavond : 19.00 uur

Aankomst Zaandam: ±22.30 uur

Kosten: €80.- lid

Kosten: €139,- intro ( max. 1 intro per lid).

Accommodatie informatie :

Hotel de Medici****

hotelbruggepng2.pnghotelbrugge.png

Dit hotel biedt een Japanse binnentuin, een fitnessruimte, ontspanningsfaciliteiten en gratis WiFi in het gehele hotel. Het kijkt uit op een rustige gracht in Brugge en ligt op slechts 10 minuten lopen van de beroemde Grote Markt. Het hotel biedt kamers met airconditioning, een zithoek en een flatscreen-tv. Elke kamer beschikt tevens over een minibar en koffie- en theefaciliteiten. Elke dag wordt er een uitgebreid ontbijtbuffet met warme gerechten geserveerd. Op een kleine 20 minuten lopen bevinden zich brouwerij De Halve Maan en het Begijnhof, dat op de werelderfgoedlijst van de UNESCO staat. Het hotel beschikt ook over een wellnesscentrum waar je kunt genieten van een massage, tijd kunt doorbrengen in het bubbelbad of kunt bijkleuren onder de zonnebank. Alle faciliteiten, waaronder een sauna en een stoombad zijn beschikbaar tegen een toeslag. De bar van het hotel kijkt uit over de binnentuin en serveert diverse drankjes, waaronder verschillende soorten whisky. Voor meer informatie kunt u kijken op www.hoteldemedici.com

Inschrijven vanaf 10 december 2018 ( er zijn maximaal 70 plaatsen beschikbaar, bij meer aanmeldingen zal er een loting plaats vinden) Aanmelden per 2 personen per kamer.

Betaling vindt plaats na bevestiging via de mail van de PV en kan worden overgemaakt op bankrekeningnr. NL73INGB0690212003 t.n.v. Personeelsvereniging ZMC o.v.v. naam, tel.nr., vermelding Weekend Brugge.

NB. Bij afwezigheid of afzegging wegens ongeldige reden dient u de volledige kosten te betalen te weten. €139,- PP Reis -en annuleringsverzekering dient u zelf te regelen.

Kerstwinkeldagtocht Antwerpen 15 december

Er kan niet meer aangemeld worden voor Antwerpen.

Op zaterdag 15 december gaan we een dagje kerstwinkelen in Antwerpen!
Gezellig met je collega's een dagje shoppen!
De touringcar vertrekt vanaf station Zaandam Kogerveld.

images-2.jpg
Verzamelen: 7:45 uur.
Vertrek: 8:00 uur.

Aankomst in Antwerpen is afhankelijk van verkeersdrukte onderweg ongeveer tussen 10 en 11 uur alwaar je de hele dag zelf vrij te besteden hebt.

Vertrek Antwerpen: 20:00 uur op nader af te spreken plek.

Kosten: €10.- pp
Max. 1 intro per lid
Inschrijving is gesloten

Personeelsvereniging ZMC o.v.v. naam, tel.nr., vermelding Dagtocht Antwerpen.

NB. Bij afwezigheid of afzegging wegens ongeldige reden dient u de volledige kostprijs: €20,- te betalen.

Jaarlijkse kerstworkshops 11, 12 en 13 december.

De kerstworkshops zijn helaas allemaal vol geboekt!

Dit jaar uiteraard weer de mogelijkheid om deel te nemen aan onze traditionele kerstworkshop. Net als afgelopen jaar hebben we hiervoor drie data gepland en wel dinsdag 11, woensdag 12 en donderdag 13
december 2018.

Wederom gaan de workshops verzorgd worden door R&R flowers in Wormer

FB_IMG_1535476604769-1.jpg
Bij aanmelden graag 1e & 2e voorkeursdatum opgeven.
Prijs: €20 per lid.
Prijs: €40 per intro.

Max 25 personen per workshop
inschrijven vanaf 15 oktober

Keuze uit 4 basis kerststukken en veel eigen creativiteit.

FB_IMG_1535476583694-1.jpg
Locatie: R&R flowers
Dorpsstraat 28
Wormer.

Aanvang: 19:30 uur.

inschrijven via: pv@zaansmc.nl
Mee te nemen: 1 kerstmuts, tangetje en mesje.

Personeelsvereniging ZMC o.v.v. naam, tel.nr., vermelding Kerstworkshop.

NB. Bij afwezigheid tijdens de workshop of afzegging wegens ongeldige reden dient u de volledige kosten van de workshop te betalen te weten. €40,- PP