Laat je horen als lid!

We horen graag je mening dus schrijf een reactie! Wil je iets vragen of melden stuur dan een mail naar PV@zaansmc.nl. Via het aanmeldingsformulier kun je je inschrijven voor een activiteit of reis. Heb je nog andere tips en ideeën voor ons, dan horen we dat natuurlijk ook graag! Laat je mening horen, dan kunnen we er iets mee doen!

Jouw personeelsvereniging is altijd op zoek naar enthousiaste bestuursleden die het leuk vinden om samen met ons de activiteiten voor onze leden te organiseren! Heb je interesse? Neem contact op via PV@zaansmc.nl en woon eens een vergadering bij van het bestuur.

Reactie plaatsen

francine Boers
2 maanden geleden

ik wil mijn kleindochter opgeven voor paasei zoeken.
Lastig nu aan te melden, als je niet handig op de P.C. bent.Het is niet gelukt.
groet,
Francine Boers

wim ijsseldijk
6 maanden geleden

beste bestuursleden
tijdens de ALV ga ik de volgende vragen stellen. U kan zich daarop voorbereiden zodat de vergadering netjes verloopt. Ook kunt u bij behandeling van sommige punten onderstaande vragen al beantwoorden.
vragen:
-zijn er statuten? ik kan ze niet vinden op de site van de pv. Wel een reglement gevonden.
-u zoekt bestuursleden...ik heb me vorige jaar opgegeven om als voorzitter de pv te helpen maar dan kon niet omdat ik personeel niet in loondienst ben als vrijwilliger, maar waarom kan dat niet? Wellicht zijn er genoeg vrijwillers die iets voor de pv willen doen.
-klopt het dat uw inkomsten alleen bestaan uit lidmaatschapsgelden van leden en buitengewoon leden?
-klopt het dat u in 2022 meer uitgegeven heeft dan er ingekomen is?
-hoe lang kunt u dit blijven doen? is er een minimum aan spaargeld gesteld zodat u bijvoorbeeld altijd nog 1 jaar van alles kan organiseren zonder inkomsten?

Complimenten voor de vele leuke activiteiten en uitjes.

groet
wim

Monique Brokmann
2 jaar geleden

Gaat de musical Aladdin nog wel door?
Ik lees en hoor overal dat de musical stopt eind december.
Groet,
collega's kinderpoli

Margreeth Kars-Terluin
2 jaar geleden

Hartelijk dank voor de Kerstbon.

Rating: 4 sterren
5 stemmen

Maak jouw eigen website met JouwWeb