Homepage PV ZMC » Activiteiten

Hieronder vind je de uitgebreide informatie van alle activiteiten van de PV!

Hieronder het reglement van de PV

Reglement PV ZMC
Word [11.6 KB]
Download (42 downloads)

Winterwandeling2014.jpgmuziektheater-2.jpgDafjes2-1.jpg

Hierbij ook even de voorwaarden voor het boeken van een activiteit of reis via de PV! Lees deze even goed door voordat je het aanmeldingsformulier verstuurd.

Zeer belangrijk! Zeer belangrijk! Zeer belangrijk! Zeer belangrijk!

Als er voor een activiteit of reis een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is zullen we door middel van loting bepalen wie er mee kunnen doen. Dit om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.

Voorwaarden voor deelname aan PV activiteiten en reizen.

1. Let op de inschrijfdatum die vermeld staat bij de activiteit! Inschrijvingen die te vroeg worden gedaan, worden niet in behandeling genomen!
  2. De inschrijving staat bij bevestiging van de PV vast
  3. Maak het juiste bedrag (na een verkregen bevestiging) binnen 10 dagen over op bankrekeningnr. NL73INGB0690212003 t.n.v. Personeelsvereniging ZMC, o.v.v.  je naam en opgave van de gegevens van de activiteit of reis.
  4. Voor een reis geldt dat het restant bedrag uiterlijk 6 weken voor vertrek bij ons binnen moet zijn en de aanbetaling direct na bevestiging van je aanmelding.
  5. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een annuleringsverzekering bij reizen.
  6. Zonder geldige reden zijn we, bij het afzeggen van de activiteit, genoodzaakt het volledige bedrag in rekening te brengen (de ledenkorting komt daarbij te vervallen). Je kunt wel altijd zelf, in overleg met de PV, zorgen voor vervanging. Dit is bij een reis helaas vaak niet mogelijk.

Zeer belangrijk!Zeer belangrijk!Zeer belangrijk! Zeer belangrijk!

Hieronder het formulier voor het aanmelden voor een activiteit of dagtocht!

Aanmeldingsformulier_activiteiten 1.[1].doc
Word [73.0 KB]
Download (335 downloads)

Hieronder het aanmeldingsformulier voor een reis!

Aanmeldingsformulier reizen_PV_ZMC 1[1].doc
Word [88.5 KB]
Download (147 downloads)

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe activiteiten?

De site heb je inmiddels al gevonden! Hier kun je al het laatste nieuws vinden en de uitgebreide informatie van onze reizen en activiteiten.

Maar de PV heeft ook een besloten facebook pagina. Zo krijg je direct alle informatie binnen via de smartphone. Like onze pagina hier op de site op de homepage pagina, zodat je altijd als eerste op de hoogte bent en kijk gelijk welke collega PV leden er ook mee gaan naar een activiteit of reis!

images.pngdownload1.jpg
En als laatste kun je de PV pagina op het intranet ook onder je favorieten plaatsen op je computer. Zo kun je sneller even naar de site linken tijdens je pauze!
Wil je als eerste op de hoogte zijn van de activiteiten en reizen, stuur dan een mail naar de PV: pv@zaansmc.nl met je naam, adresgegevens, afdeling waar je werkzaam bent en je emailadres. Dan ontvang je alle laatste nieuwtjes en posters direct in je mail!

Ben je door outsourcing niet langer meer in dienst van het ZMC?

Ben je door outsourcing niet langer in dienst van het ZMC? Maar wel werkzaam binnen het ZMC en wil je graag lid blijven van de PV om zo gebruik te kunnen blijven maken van onze scherpe aanbiedingen en gezellige activiteiten en reizen?

barcelona210-1.JPG038.JPG
Stuur dan een mail naar de PV op pv@zaansmc.nl met de volgende gegevens:

Naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, afdeling, mailadres.

Kerstworkshops 14, 18 of 19 december

Op 14,18 en 19 december 2017 heeft de PV weer onze jaarlijkse kerstworkshop gepland. Met meerdere data heeft iedereen een mogelijkheid om te komen!

Dit keer word de kerstworkshop verzorgd door:

R&R Flowers uit Wormerveer op lokatie in Wormer

Adres: Dorpstraat 28 Wormer.

IMG-20170926-WA0008.jpgIMG-20170926-WA0004-5.jpg

Prijs: €20,- per lid

Prijs:€ 40,- per intro

Max 25 personen per workshop, bij aanmelden 1e en 2e keuze opgeven. Aanmelden per 2 personen maar als je met een aantal personen tegelijk wil komen vermeld dit dan.

Inclusief:

• Voor dit bedrag heb je een volledig verzorgde avond in de prachtig in kerstsfeer versierde ruimte van R&R flowers.
  • Keuze uit 4 basis kerststukken en mogelijkheid tot het aanvullen van je stuk met decoraties uit de winkel tegen een kleine meerprijs.
  • Verzorgd met een hapje en een drankje.
  • Mee te nemen! Een kerstmuts?

Aanvang 19.30 uur duur van de workshop ongeveer 2,5 tot 3 uur.

IMG-20170926-WA0005.jpgIMG-20170926-WA0003-2.jpgIMG-20170926-WA0007-3.jpg

Inschrijven via: pv@zaansmc.nl vanaf 13 oktober.

Let op! Meld eerste en tweede keuze! Per 2 personen aanmelden en vermelden als je met anderen in 1 groep wilt.

Betaling vindt plaats na bevestiging via de mail van de PV en kan worden overgemaakt op bankrekeningnr. NL73INGB0690212003 t.n.v. Personeelsvereniging ZMC o.v.v. naam, tel.nr., vermelding Kerstworkshop.

NB. Bij afwezigheid tijdens de workshop of afzegging wegens ongeldige reden dient u de volledige kosten van de workshop te betalen te weten. €40,- PP

Kerstreis Oberhausen en Maastricht 25 en 26 november!

Er is een mail gestuurd naar alle deelnemers voor komend weekend naar Oberhausen! Gezien het feit dat alle winkels in Duitsland gesloten zijn op zondag hebben we een aangepast programma samen gesteld voor de tweede dag naar Maastricht in samenwerking met MATZ travel!

De PV maakt dit jaar weer een heerlijk weekendje van het kerstwinkelen!

Daarom vertrekken we op zaterdag 25 november voor een kerstreis naar Oberhausen!

images-17.jpgimages-16-1.jpg

Vertrek: Zaterdag 25 november 7.00 uur Station Zaandam Kogerveld.

Verzamelen: 6.45 uur Station Zaandam Kogerveld.

Aankomst Oberhausen ongeveer 10.00 uur.

Retour: Zondag 26 november laat in de avond.

Leden: € 45,-

Introducee: € 85,-

Inbegrepen:

- Vervoer per bus naar Oberhausen en Maastricht en retour.

-  1  overnachting bij Residenze Oberhausen ***

-  Ontbijt buffet.

-  Toeristenbelasting.

-  Welkomstenvelop met programma  en informatie over Oberhausen en Maastricht.

Niet inbegrepen:

-  Iedere  deelnemer  is  zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van zijn of haar reis/annuleringsverzekering.

Reisdocumenten:

Alle  passagiers  dienen  te  beschikken  over  de  geldige  documenten  die  noodzakelijk  zijn  voor  het  verkrijgen  van toegang  tot het  land  van  bestemming.  Het  is  uw  eigen  verantwoordelijkheid  om  er  voor  te  zorgen  dat  u  deze documenten  tijdens  u  reis  kunt  laten  zien.

Programma:

Dag  1

We  verzamelen om 6.45 uur op station Kogerveld. Zorg dat je op tijd bent! We vertrekken  vanaf station Zaandam Kogerveld precies om 7.00 uur met de bus richting Oberhausen.  De  verwachte  aankomsttijd  in  Oberhausen  is afhankelijk  van  de  drukte,  maar  zal zo  rond  10.00  uur  zijn.  Vooral  de  periode  voor  de  kerst is  Oberhausen  zeer populair  door  de  ‘Weihnachtsmarkten/ Kerstmarkten’.  Je  kunt naar  hartenlust genieten  van  de  gezellige kerstmarkt  kramen,  versierde  straten,  lekkere  Glühwein  en  bovenal  de  vrolijke  kerstsfeer  die  in  de  steden  hangt. Tevens  kun je  er  ook  nog  een  hoop  cultuur  opsnuiven.  De bus zet ons af bij ons hotel in de Altstadt van Oberhausen. Van daaruit is de dag ter vrije besteding.

Dag  2

Na  een  heerlijk  ontbijt  vertrekken we rond 10.30 uur met de bus richting Maastricht. Hier verwachten we afhankelijk van de verkeersdrukte rond 12 uur aan te komen. In Maastricht is geen kerstmarkt maar de winkels gaan om 12 uur open en kun je  de  rest van  de  middag  lekker rondbrengen in het gezellige Maastricht. Winkelen, museumbezoek of een verwarmd terras. Maastricht heeft veel te bieden.  Op  een  nader  af  te  stemmen tijdstip (rond 18 uur, precieze tijd zal doorgegeven worden in de bus)  verzamelen  wij  weer  en  rijden  wij  terug  naar  Zaandam.  Tijdens  de  terugreis kun je  nog  nagenieten  van  de  kerstshopreis naar  Oberhausen en Maastricht.

Ons hotel: Residenz Oberhausen***

images-10.jpg2017-07-12-11-39-38--1049786323.jpg

Dit superieure  3-sterrenhotel  ligt in de Altstadt van Oberhausen op 900  meter  van  het  treinstation,  in  het  Ruhrgebied,  en  biedt de internationale  keuken,  moderne  kamers  met  gratis  WiFi.  Gasten  kunnen  ook  gratis  bellen  naar  vaste nummers  in Duitsland.  De  eenvoudige,  ruime  kamers  van  het  rustig  gelegen  Hotel  Residenz  Oberhausen  hebben  een flatscreentelevisie,  een  kitchenette  en  gratis  thee-  en  koffiefaciliteiten.  Ze  zijn  alle  voorzien  van  een  draadloze telefoon,  een  lang  bureau  en  een  grote  kledingkast.  Gasten  kunnen  gratis  gebruikmaken  van  de  biljartkamer  met een  televisie  en  een  dvd-speler.  Hotel  Residenz  serveert een  gevarieerd  ontbijtbuffet.  U  kunt in  het  restaurant genieten  van  Duitse,  mediterrane  en  oosterse  gerechten.  Gasten  hebben  gratis  toegang  tot het  binnenzwembad  tegenover  de  Residenz.  Het  winkelcentrum  CentrO Oberhausen,  Sea  Life  en  het  Metronom  Theater  liggen  op  minder  dan  4  km  van  het  Hotel Residenz.  Voor  meer informatie  kunt  u  terecht op  www.residenz-oberhausen.de

Oberhausen:

2017-07-12-11-41-44--718760819.jpg2017-07-12-11-43-16--281416905.jpg

Er  zijn  2  kerstmarkten  in  Oberhausen:  CentrO  Winkelcentrum en  in  de  Altstadt.  Met het  winkelcentrum  CentrO  in  Oberhausen  zit je  echt in  een  kerstmarkt,  een  sprookje  van  fonkelende groene  kerstbomen  met  kristallen  en  bonte  kerstballen,fascinerende  lichtjes  .  Op  de  locaties  voor  Europa's grootste  winkelparadijs  zijn  rond  de  150  gedecoreerde  houten  kraampjes.  Ook  in  het  winkelcentrum  zal je  de kerstsfeer proeven.  De  11de  Oberhausener Weihnachtswald  in  de  stad  .  Met ongeveer  300  versierde kerstbomen  en  feestelijke  verlichting  van  de  Friedenssäule  en  de  Kerk  is  er een  bijzondere kerstsfeer.  Het winkelcentrum  CentrO ligt  iets  buiten  het  stadsdeel .  Het  winkelcentrum  is  het  grootste  van  Europa.  Ook  is  er een Sealife park,  een  bioscoop  en  een  aantal restaurants.  De  100  winkels  bieden  verschillende  producten  aan.  De Coca-cola  Oase  bieden  lekkernijen  aan  van  zelfdbediening  rondom  een  mooi venetiaans  plein.  De tweede kerstmarkt bevind zich in de Altstadt waar zich ook ons hotel bevindt. CentrO is na een kleine wandeling vanaf het hotel naar het centraal station van Oberhausen binnen een half uur te bereiken.

Inschrijven:  20  juli  2017  via  pv@zaansmc.nl

Per  kamerreservering  1  mail  sturen:    maximaal  2  personen  per  aanmelding!     Betaling  vindt  plaats  na  bevestiging  via  de  mail  van  de  PV  en  kan  worden  overgemaakt op  bankrekeningnr.  NL73INGB0690212003  t.n.v.  Personeelsvereniging  ZMC  o.v.v. naam,  adres,  tel.nr.,  vermelding  Oberhausen  en  aantal  personen.

Onze  reizen  worden  geboekt  via  Matz  Travel  (aangesloten  bij  SGR)

Jordaan wandeling 17 februari

Op zaterdag 17 februari 2018 maken we met de PV een Jordaan wandeltocht.
jordaan.pngjordaan2.png

Start wandeling om 11.00 uur.

Verzamelen 10.45 uur. Zorg dat je op tijd bent, de wandeling start op tijd.
Verzamelen: op het pleintje voor het NH Barbizon Palace Hotel, Prins Hendrikkade 59-72 (t.o. Centraal Station Amsterdam)
Leden:€25,-
Introducee: €50,-

Programma:

▪ Duur 4 uur.

▪10.45 uur verzamelen bij NH Barbizon palace hotel.

▪11.00 uur start wandeling.

▪Tijdens wandeling bezoek aan "De gecroonde Raep" , hier zal de lunch gebruikt worden (inclusief)

▪Aan het eind van de wandeling, bezoek aan "De twee Zwaantjes" ( inclusief drankje en bittergarnituur)

▪ Einde wandeling rond 15.00 uur.

jordaan3.pngjordaan4.png

Ontvangst door de gids.

De gids heet je hartelijk welkom bij voor het Barbizon Palace hotel en vertelt iets over het te verwachten programma

Stukje rondleiding Oude Binnenstad. Rijkelijk leven in de Gouden Eeuw.

In de Zeventiende Eeuw wordt de familie Valckenier rijk met de handel in gedroogde vis. Hoe leef je als geld geen rol speelt? Wij volgen het spoor terug en gaan daarvoor naar het Amsterdam van de Gouden Eeuw. Door de smalle steegjes, langs de grachten, we ruiken specerijen en kruiden. Wij bezoeken het grachtenpand waar de familie Valckenier woonde: De Twee Valcken & de Gecroonde Raep.

Hier kun je ervaren hoe men in de 17e eeuw leefde. Wij serveren hier een private lunch.

Private lunch

Informeel met een heerlijke vers gemaakt soepje, belegde broodjes  met rosbief, kaas, zalm en beenham, vers fruit  inclusief onbeperkt koffie  & thee en alle andere dranken.

(wijn, bier, fris etc) Noot: dit is een privélocatie waar anderen geen toegang hebben. Rob (van der Hulst) is hier de gastheer.

Rondleiding in de Jordaan.

De Jordaan was van oudsher de volkswijk van de stad. De legendarische gezelligheid is bezongen: In de Jordaan waar de bloemen voor de ramen staan. Maar er was ook een keerzijde. Zo bevonden de toiletten zich op het midden van het plein of in de hoeken van de tuinen en dat noemden ze secreten. Daar stond in een houten huisje een tonnetje dat geleegd moest worden met paard en wagen, de boldootkar. Deze en meer verhalen over het echte leven in De Jordaan zullen aan bod komen.

Smartlappen en Levensliederen

Wij sluiten af in een van de leukste kroegjes in de Jordaan.  De tijd lijkt hier te hebben stilgestaan Een mix van echte Jordanezen en toeristen. De smartlap viert hier hoogtij. De eigenaresse Trees of collega’s zingt uit volle borst. Hier is het eerste drankje van ons. Tevens  word er een royaal bittergarnituur geserveerd.

Inschrijven: vanaf 27 november 2017 via pv@zaansmc.nl
Sluitingsdatum: 8 januari 2018.

Wanneer je onverhoopt niet meegaat, moet je de kostprijs van de wandeling betalen (dit is de prijs van een introducee)

Betaling vindt plaats na bevestiging via de mail van de PV en kan worden overgemaakt  op bankrekeningnr. NL73INGB0690212003 t.n.v. Personeelsvereniging ZMC o.v.v.
naam, adres, Vermelding JORDAANWANDELTOCHT en aantal personen.

Workshop foto op hout 23 januari

Op dinsdag 23 januari organiseren we een workshop foto op hout. Verzorgd door Luna creations

Aanvang: 19.30 uur (kwartier van tevoren aanwezig zijn svp)

Locatie: BUURTHUIS DE KOLK, Klamperstraat 1, Zaandam in de Grote Zaal

Leden : €15,-

INTRODUCEE: €27,50

fotoophout.jpgfotoophout2.jpg

Inhoud van de workshop:

Transfertechnieken zijn op dit moment erg populair. Het betekend letterlijk iets overbrengen.

Tijdens deze workshop ga je twee van jouw favoriete foto's overbrengen op hout (2 grote A4 formaat 20X30 cm)

Superleuk voor  jezelf of als cadeautje voor iemand.

Je leert de fijne kneepjes van deze leuke transfertechniek en zo kun je naast deze workshop ook nog aan de gang met meer foto's als je dat zou willen. nu kun je altijd foto's heel makkelijk vernieuwen als je weer eens wat anders aan de muur wilt hebben. Naast foto's kun je ook teksten op hout maken dus er is veel mogelijk.

Duur van de workshop: 2- 2,5 uur.

Na bevestiging van je aanmelding dien je ervoor te zorgen dat er 2 foto's met een hoge resolutie naar ons worden verstuurd minimaal 3 weken voor de aanvang van de workshop anders kun je helaas niet deelnemen aan de workshop. Let hiervoor volgt verder info in de mail.

Inschrijven: 4 december 2017 via pv@zaansmc.nl

Sluitingsdatum: 31 december 2017

Betaling vindt plaats na bevestiging via de mail van de PV en kan worden overgemaakt op bankrekeningnr. NL73INGB0690212003 t.n.v. Personeelsvereniging ZMC o.v.v. naam, adres, Vermelding FOTO OP HOUT en aantal personen.

Bij afwezigheid zonder geldige reden of afbericht dient het volledige bedrag te worden

betaald (zie prijs introducee).