Aanmelden en voorwaarden

Op deze pagina vindt je alle informatie over het aanmelden voor PV activiteiten en reisjes.

Inschrijven op een activiteit zal op twee manieren mogelijk zijn.

1. Op de poster zal een QR code te vinden zijn. Middels de QR code kan er ingeschreven worden op activiteiten door een formulier in te vullen. Het formulier wordt direct naar onze mailbox verzonden. (let op WIFI of mobiel netwerk is noodzakelijk)

2. Een nieuwe activiteit wordt altijd per mail geïntroduceerd. In de mail zal een link staan die ook een verwijzing naar een formulier geeft. Ook op Facebook, Instagram, InZide en onze website zal de link komen te staan.

De QR code en de link zijn pas actief als de inschrijving van start gaat. (let op de inschrijfdatum) Wij sturen nog steeds een bevestigingsmail als de inschrijving akkoord is.

Lees voor het aanmelden goed de voorwaarden van deelname door onderaan deze pagina. Zo kom je niet voor verassingen te staan als je onverhoopt niet mee kunt gaan.

Reglement

Reglement PV ZMC Aangepaste Versie 2019
PDF – 190,9 KB 439 downloads

Inschrijven activiteiten of reizen:

Je kunt inschrijven via de QR-code of de link die meegestuurd wordt bij de activiteit.

• Let op de inschrijfdatum die vermeld staat bij de activiteit!
  • Maak het juiste bedrag of de aanbetaling na bevestiging zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 10 dagen over op ING Bank nr: NL73INGB0690212003 t.n.v. Personeelsvereniging ZMC, o.v.v uw naam, adres en tel nr. en opgave van de gegevens van de activiteit.
  • Let op! De inschrijvingen gaan in vanaf het moment van inschrijven tot aan de sluitingsdatum van de activiteit of reis. Bij te veel aanmeldingen zullen we een loting doen onder alle tijdige aanmeldingen, zodat iedereen een eerlijke kans maakt om deel te nemen aan een activiteit of reis.
  • Je inschrijving staat pas vast na een bevestiging van de PV en ontvangst van je betaling!
  • Voor een reis geldt dat het restant bedrag uiterlijk 6 weken voor vertrek bij ons binnen moet zijn!
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van de annuleringsverzekering! De PV kan alleen annuleringen accepteren als er voor vervanging kan worden gezorgd door de annulerende deelnemer of als er sprake is van een reservelijst. Bij een reis is dit vaak niet mogelijk.

Lees voordat je een aanmelding verstuurt goed de voorwaarden door.

Voorwaarden voor deelname aan PV activiteiten en reizen

1. De inschrijving staat bij bevestiging van de PV vast.
  2. Maak het juiste bedrag of de aanbetaling(na een verkregen bevestiging) binnen 10 dagen over op ING banknummer: NL73INGB0690212003t.n.v. Personeelsvereniging ZMC, o.v.v.  je naam, adres en tel nummer en opgave van de gegevens van de activiteit/reis.
  3. Voor een reis geldt dat het restant bedrag uiterlijk 6 weken voor vertrek bij ons binnen moet zijn.
  4. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een annuleringsverzekering bij reizen.
  5. Zonder geldige reden zijn we, bij het afzeggen van de activiteit, genoodzaakt het volledige bedrag in rekening te brengen (de ledenkorting komt daarbij te vervallen). Je kunt wel altijd zelf, in overleg met de PV, zorgen voor vervanging. Dit is bij een reis helaas vaak niet mogelijk.